Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie pro elekronický obchod s vínem
Ratajská, Nina Kateřina
Ratajská, N. Komunikační strategie pro elektronický obchod s vínem. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Práce se zaměřuje na efektivní využití online marketingových nástrojů a sociálních sítí při propagaci vín na českém trhu. Analyzuje, jak využít internetový prodej vín a jak vytvořit marketingovou strategii, která bude odpovídat identitě firmy a jejím obchodním cílům. Práce má praktické využití pro vinařské firmy, které chtějí úspěšně propagovat své produkty na internetu a rozšířit si tak zákaznickou základnu. Cílem práce bylo také na základě kvantitativního výzkumu, realizovaného formou dotazníku zjistit preference zákazníků, při výběru vína.
Návrh on-line komunikace internetového obchodu s vínem
Semelová, Klaudie
Semelová, K. Návrh on-line komunikace internetového obchodu s vínem. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace na internetu pro e-shop tvojevino.cz. Zahrnuje analýzu spotřeby a dovozu vína do České republiky. Práce analyzuje vnitřní a vnější prostředí obchodu. K návrhu komunikační strategie bylo využito poznatků získaných z dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření se zaměřovalo na spotřebitelské a nákupní chování respondentů z České republiky. Výsledná strategie obsahuje doporučení využitelná k propagaci na internetu a zvýšení zisku e-shopu. Závěrečná část práce se zabývá možnými vlivy protipandemických opatření na tržby e-shopu.
Alternative Investment in Fine Wine
Tisoň, Eduard ; Teplý, Petr (vedoucí práce) ; Smutná, Šarlota (oponent)
Hlavním cílem naší práce je zkoumat diversifikační příležitosti a investiční výkonnost investičního vína během několika různých časových období. Zjistili jsme, že ve většině našich časových intervalech mají investiční vína větší návratnost upravenou o rizikovost než akcie a že levnější vína mají lepší výkonnost než vína drahé. Nicméně v dobách finanční krize mělo víno sil- nou korelaci s hlavními akciovými indexy a ztratilo významnou část své hodnoty. A konečně, jelikož v nedávné době investiční víno nevykazovalo žádnou lineární závislost s akciovými trhy, tak jsme dospěli k závěru, že víno může přinést podstatné výhody z diverzifikace, což jsme ilustrovali na anticyklickém a procyklickém portfoliu.
Alternative Investment in Fine Wine
Tisoň, Eduard ; Teplý, Petr (vedoucí práce) ; Smutná, Šarlota (oponent)
Hlavním cílem naší práce je zkoumat diversifikační příležitosti a investiční výkonnost investičního vína během několika různých časových období. Zjistili jsme, že ve většině našich časových intervalech mají investiční vína větší návratnost upravenou o rizikovost než akcie a že levnější vína mají lepší výkonnost než vína drahé. Nicméně v dobách finanční krize mělo víno sil- nou korelaci s hlavními akciovými indexy a ztratilo významnou část své hodnoty. A konečně, jelikož v nedávné době investiční víno nevykazovalo žádnou lineární závislost s akciovými trhy, tak jsme dospěli k závěru, že víno může přinést podstatné výhody z diverzifikace, což jsme ilustrovali na anticyklickém a procyklickém portfoliu.
Marketingová strategie vybrané firmy
Šuláková, Veronika ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá marketingovou strategií firmy Vinné sklepy Kutná Hora, s.r.o. Cílem práce je představit a zhodnotit současné marketingové aktivity vybrané firmy a následně k nim navrhnout doporučení. Práce nejprve definuje klíčové pojmy z oblasti marketingu se zřetelem na online marketing. Dále práce analyzuje situaci na trhu s vínem, a to jak na trhu světovém, tak na trhu v České republice. Teoretické poznatky a analýza trhu s vínem slouží jako východiska pro hodnocení současných marketingových aktivit vybrané firmy. Následně byla navržena doporučení, která by mohla firmě pomoci k rozšíření okruhu jejích zákazníků, a tím také ke zvýšení tržeb.
Analýza a návrh komunikační strategie společnosti Znovín Znojmo, a.s.
Šedivá, Petra ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Friedová, Paulina (oponent)
Cílem této diplomové práce je kritické zhodnocení a návrh marketingové a komunikační strategie společnosti Znovín Znojmo. V první části se zabývám teoretickými základy marketingu a tvorbou marketingové a komunikační strategie. Ve druhé části zmapuji tuzemský trh s vínem z pohledu výrobců i spotřebitelů a představím současné trendy. Dále provedu analýzu marketingových aktivit společnosti a jeho konkurentů a zhodnotím její současnou situaci. Na základě identifikovaných problémových oblastí navrhnu novou marketingovou a komunikační strategii.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.